  • Data: 2007-07-26 19:42:13
    Temat: Re: O tym czy warto zglaszac kradziez na Policje ;)
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na obecne wezwanie spróbuj zadzwonić do sekretariatu i spytać się czy nie
    będziesz pociągnięty do odpowiedzialności jeśli napiszesz oświadczenie że
    nie możesz w tym czasie stawić się z powodu np wyjazdu zagranicznego
    opłaconego z góry itp. Wątpie aby chcieli pokryć koszta myślę że może
    przełożą rozprawę albo zaoczenie odbędzie się.
    Nie jestem expertem ale myślę że da się to załatwić.

    PS: Kiedyś miałem wezwanie na kolegium a że pech chciał sprawa miała odbyć
    się w niu MATURY w zwiazku z czym napisałem pismo do kolegium że nie jestem
    w stanie stawić się w tym terminie bo mam maurę w tym samym dniu w tej samej
    godzinie.
    Fakt że to kolegium więc może stawiennictwo nie było konieczne sprawa odbyła
    się zaocznie a że nie po mojej mysliu to się odwołałem i na kolejnej już
    byłem ;)

    Nie wiem czy pomogłem bo to kolegium a nie sąd. Myślę że w seketariacie ci
    pomogą spytaj kobiet one musza ten temat znać to ci powiedzą co zrobić.