  • Data: 2007-07-26 21:18:11
    Temat: Re: O tym czy warto zglaszac kradziez na Policje ;)
    Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -- Użytkownik "Bzyko" napisał w wiadomości
    > 1) Za niestawinnictwo w dniu 17 licpa da sadu w charakterze swiadka w
    > sprawie tej i tej zosala na Pana nalozona kara pieniezna w kwocie 200 zl
    > Pouczenie : Sad zwalnia siwadka od kary jezelli w ciagu tygodnia udowodnil
    > ze jego niestaiwennictwo bylo usprawideliwone ( 286 kpk )
    > No i potem starsza ze moga aresztowac w razie uporczywego niestawiennictwa
    > takie tam ;) (...)

    No to rzeczywiście jakaś paranoja:))
    Nawiązując do tematu - warto zgłaszać, nawet jeśli wydaje się, że sensu nie
    ma.
    Kiedyś włamano się do mojego mieszkania, skradziono tylko sprzęt RTV i
    komputery. Dla zasady - bez nadziei na odzyskanie zguby - sprawa została
    zgłoszona na policję i po dwóch dniach ta sama policja zadzwoniła z
    pytaniem, czy to mój sprzęt znaleziono podczas rutynowej kontroli w znanej
    im melinie paserskiej:) Zguba wróciła do domu! A gdyby sprawa nie została
    zgłoszona, to złodziej przed sądem miałby mniej na sumieniu, a ja mniej w
    domu:))