  • Data: 2020-04-22 01:32:04
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2020 o 23:08, Kviat pisze:

    > No jak wygląda, że niespecjalnie, skoro zdanie wcześniej piszesz, że nie
    > da się ustalić?
    > To się da ustalić, że niespecjalnie, czy się nie da ustalić?

    To rozwinę. nie da się uistalić, na ile sam WIRUS zabija, ale można
    analizować śmiertelność w ogóle i patrzyć, czy wzrosła. Czy teraz jaśniej?

    > No weź... zaledwie kilka dni temu na Białorusi nie było ani jednego
    > zgonu z powodu covid i wystarczyło pić wódkę i wylegiwać w saunie żeby
    > być zdrowym.
    > Tam w ogóle nie ma koronawirusa, tylko jakieś oszołomstwo zbiera kasę na
    > środki ochrony dla lekarzy i szpitali, a plotki, że szpitale sobie z tym
    > nie radzą to tylko głupie plotki i pomówienia.

    JA nie twierdzę, ze COVER nie zabija. Chodzi mi o to, że nie jakoś
    szczególnie bardziej, niż inne wirusy w poprzednich latach.

    > https://polskatimes.pl/koronawirus-na-bialorusi-alek
    sandr-lukaszenka-radzil-pic-wodke-by-pokonac-wirusa-
    ale-epidemia-nie-odpuszcza/ar/c1-14926740
    > Jak już nawet na Białorusi przyznają, że jest gorzej niż trzy lata temu
    > (słyszałeś coś może, że szpitale na Białorusi nie dawały sobie rady trzy
    > lata temu?), to może jednak wygląda na to, że "niespecjalnie wzrosła
    > śmiertelność z powodu koronawirusa", to zwykły fejk rozsiewany żeby za
    > wszelką cenę zrobić w Polsce wybory?

    Nie słyszałem, ale i nigdy mnie to specjalnie nie interesowało.

    > Uważasz, że możni tego świata tak sobie dla jaj ogłosili pandemię, żeby
    > ich akcje straciły na wartości wiele miliardów i żeby ropa staniała?

    Nie, w żadnym wypadku zadnego spisku się tu nie dopatruję. Raczej po
    prostu dopatruję sie trochę bardziej, niż zwykle wrednego wirusa,
    przypadkowego zbiegu jego dotarcia do Włoch z zaszczepieniem tam na
    grypę ludzi, wysokiej średniej wieku u Włochów, zbagatelizowana
    zagrożenia oraz paniki połączonej z niewiedzą u rządzących.

    --
    Robert Tomasik