  • Data: 2020-04-23 09:49:22
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 kwietnia 2020 16:22:53 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > W dokumentacji wpisuje się inną przyczynę zgonu niż Covid-19 i wtedy takie
    > ciało nie wlicza się do pandemicznej statystyki.

    Słabą masz wiarę w wolne media.
    Wyborcza i TVN szybko by znalazły lekarzy itp którzy by całą prawdę całą dobę im
    przekazywali
    Trzaskowskiemu się nie zgadzały rządowe liczy zmarłych na covid z aktami zgonów do
    których ma wgląd(a ma chyba do wszystkich w Warszawie).
    Minister jakieś dwie wersje wyjaśnień przedstawił(wg mnie łatwe do zweryfikowania
    przez Trzaskowskiego) i temat jakoś ucichł.
    A podejrzewałem że opozycja trop podejmie i z innych miast/gmin się informacje
    posypia
    A tu cisza.
    Nie wierze w to ze gdyby duże rozbieżności w tych danych były że tym by opozycja nie
    grała.
    Więc chyba w papierach się zgadza.
    Zakłady pogrzebowe, wyrabiają, miejsc na cmentarzach czy Wawelu nie brakuje więc
    chyba nie tylko w papierach się zgadza.
    Mniej więcej oczywiście
    Bo gdyby nawet 2-3 krotni zaniżone te dane były to tez tragedii jakiejś by nie było
    Wczoraj ponoć ponad 12 tys testów zrobili
    313 zarażonych wczoraj podali
    Ok 2% wychodzi
    A testy robią przecież nie losowo tylko tym "podejrzanym"
    Więc te 2% to sporo zawyżone pewnie.