  • Data: 2002-08-28 13:33:05
    Temat: Re: Numer z nekrologiem
    Od: Artur Maśląg 'futrzak' <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <s...@f...id.pl_to_nie> napisał:
    > Tako rzecze Artur Maśląg 'futrzak' :

    (...)

    > Arturze konkrety to na pl.comp.*
    > tutaj jest tylko gdybanie.

    Trafiłem tutaj poprzez pl.news.mordplik. Zależy mi kilku
    wiarygodnych wypowiedziach (mogą być dowolne w sensie interpretacji).

    Nikomu nie życzę takiej 'rozrywki'.

    Taka działalność, to żerowanie na ludzkich uczuciach, naiwności oraz
    niewiedzy. Mówiąc krótko, bezprawie. W większości sytuacji, nekrolog
    jest publikowany przez inną komórkę niż księgowość. Przychodzi rachunek -
    widocznie ktoś zamówił - płacimy i spokój. Rodzina sie o tym nie dowie.
    Chyba, że przypadkiem. Dziwnym trafem rachunki/pisma z rzeczonej firmy
    nie trafiły do NBP, firm zagranicznych oraz rodziny. Ciekawe, nie?