  • Data: 2002-08-30 16:09:33
    Temat: Re: Numer z nekrologiem
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 29 Aug 2002 11:34:22 +0200), Marcin
    <stern@im_Himmel.de> był(a) napisał(a):

    >to prawda,
    >ale zauważ, że umowa zaczęła być wykonywana,
    >wprawdzie nie z woli rzekomego zleceniodawcy,
    >ale jesteś pewien, że przekonasz do tego sąd?

    Cieszę się Marcinie, że zamówiłeś u mnie serwis WWW za $10000.
    Już zacząłem wykonywać dla Ciebie ten serwis. Będzie gotowy za dwa
    dni. W poniedziałek przesyłam Ci fakturę oraz wezwanie do zapłaty.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)