  • Data: 2017-03-19 19:14:50
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:

    > Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
    > wykreślenie nazwiska z bazy danych!

    Uwierz mi, nic nie zyskasz. Próbowałem tak robić i być miły. Woda na
    młyn i dodatkowa zachęta - bo miły... 5 minut później pięć następnych
    telefonów.

    > Sam to stosuję od zawsze i prawie
    > nie narzekam na spam telefoniczny.

    Ja też już nie narzekam. Od razu lecę bluzgiem.
    Efekt jest taki, że sobie w bazie danych odznaczają "chamski klient -
    nie dzwonić".
    To dużo skuteczniejszy sposób.

    > "Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
    > tego radość,

    Raczej święty spokój.

    > albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest
    > skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.

    Może mam go jeszcze ładnie przeprosić, że mnie spamuje telefonami?

    Pozdrawiam
    Piotr