  • Data: 2012-06-04 21:46:54
    Temat: Re: Normy prawne płatne
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" napisał:
    > To że PKN pisze, że nie są obowiązkowe i tak naprawde są
    > utworami literackimi ma podobne znaczeniez jak że dopalacze
    > są przedmiotami kolekcjonerskimi. W rozporządzeniach są
    > przywołane, ustawa o normalizacji wprost na to zezwala
    > - norma jest obowiązkowa - koniec tematu.

    Ja rozumiem że norma obowiązuje, ale problem polega na tym że skoro
    obowiązuje to powinna być dostępna, a nie jest, jest jakby tajna i dopiero
    za opłatą ładnych paru setek złotych można ją dostać, a takich norm mogę
    potrzebować Kilkanaście.
    Słyszałem nawet taki numer że podobno nawet wykaz norm jakie obowiązują na
    dane uprawnienie jest tajna i można się z nim zapoznać dopiero za parę
    stówek:)