eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)? › Re: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
  • Data: 2002-03-30 12:32:14
    Temat: Re: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jesli chodzi o ten14 dniowy termin, to mialam podobna sytuacje i wyjasniono
    mi ze termin ten obowiozuje autoryzowany serwis ale kiedy oddaje tel do
    salonu sprzedazy to nalezy doliczyc jeszcze czas przekazania tel do serwisu
    i spowrotem i dlatego trwa to dluzej niz14 dni

    Pozdrawiam

    Użytkownik Zagiel <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:029101c1d75a$02452940$9aebfea9@korek...
    > Powinieneś udać się do salonu w którym zakupiłeś tel. i oddałeś do
    naprawy,
    > poprosić sprzedawcę o pomoc w napisaniu pisma do serwisu celem wydania
    > nowego telefonu z powodu nie zrealizowania w terminie 14 dni roboczych
    > naprawy gwarancyjnej. Napisać odrębne pismo do PTK Centertel w celu nie
    > naliczania należności za abonament w tym okresie ( jeżeli nie była
    > wykonywana żadna rozmowa ). Nie wiem czy jest przepis, że nie można
    > sprzedawać zepsutych rzeczy ale uwierz mi że jest to wada ukryta i nikt o
    > niej nie wiedział ale jest we wszystkich nokiach 82 sprzedawanych bodaj od
    > lutego.
    >
    > Pozd
    > Żagiel
    >
    > ----- Original Message -----
    > From: "mb" <1...@p...com>
    > To: <p...@n...pl>
    > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:35 AM
    > Subject: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
    >
    >
    > > Kupilem 3 m-ce temu Nokie 8210. Niestety cieszylem sie nia krotko.
    > > Okazalo sie ze, ma uszkodzony wyswietlacz. (niestety dopiero teraz
    > > zorientowalem sie, ze temat tego modelu wielokrotnie poruszany byl na
    > grupie
    > > pl.misc.telefonia)
    > > Oddalem telefon do salonu sprzedazy korzystajac z prawa gwarancji i przy
    > > okazji sprzedawca poinformowal mnie, ze jestem jedna z wielu osob
    > > reklamujacych ten model telefonu.
    > > Od tego czasu minely 3 tygodnie. Telefonu nadal nia mam, poniewaz nie
    > zostal
    > > naprawiony.
    > > Kiedy, telefonicznie poprosilem o przygotowanie nowego telefonu dla mnie
    > > sprzedawca odpowiedzial, ze "Nie dostane nowego telefonu, najpierw
    > poczekamy
    > > na ekspertyze".
    > > Oczywiscie przez caly czas place abonament a pozytku z telefonu nie mam.
    > >
    > > I stad moje dwa pytania.
    > >
    > > Pierwsze: Jak wyegzekwowac terminowa naprawe telefonu? (Rownie dobrze
    > moglem
    > > kupic samochod i czekac 3 tygodnie na naprawe)
    > > Drugie: Czy nasze przepisy daja przyzwolenie na sprzedaz
    uszkodzonych
    > > rzeczy?
    > >
    > > Oczywiscie o zerwaniu umowy z Idea nie ma mowy. W końcu telefon kupilem
    w
    > > salonie a umowe podpisalem z dostawca usług telek. PTC Idea Centertel.
    > >
    > > prosze o odpowiedz (zwlaszcza na pierwsze pytanie), drugie (opcjonalnie)
    > > pozdrawiam,
    > > mb
    > >
    > >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    > [ http://oferty.onet.pl ]
    >
    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1