  • Data: 2022-03-29 15:45:52
    Temat: Re: No proszę...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Mar 2022 15:09:42 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie sądzisz że tu powiedziałeś coś bezsensownego? Bo mi się tak mocno
    > wydaje.

    troche tak.
    Chodzi mi niestety o to, ze skoro wykrywamy zakazenie,
    to osoba zaszczepiona sie zakaziła, wirusa replikuje,
    i prawdopodobnie roznosi.

    A jesli robi to np przez tydzien a nie przez 2 tygodnie ...
    niby jest jakis zysk w tłumieniu epidemii, ale czy istotny w tak
    zarazliwym wirusie?
    Tydzien roznoszenia tez sporo.

    Moze tez miec tego wirusa mniej ... ale to by sie chyba jakies badania
    konkretne przydaly.

    J.