  • Data: 2020-12-07 21:17:50
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.12.2020 o 22:23, Animka pisze:

    > To zależy który sędzia prowadzi sprawę.

    Nawet nie do końca. Sytuacja w której organy państwa świadomie, z
    premedytacją i systemowo łamią prawo jest zaprzeczeniem praworządności.
    Nawet jeśli potem ktoś wygrał w sądzie to nie zmienia to sytuacji, że
    państwo takie nie jest praworządne.

    Tym bardziej, że państwo zrobiło naprawdę dużo, żeby obywatel sprawy nie
    wygrał. I prawie im się udało. Sytuację uratował dopiero wyrok kasacyjny
    jednego z powodów, gdzie sąd najwyższy stwierdził, że fikołki prawne
    ustawodawcy majacych na celu ominięcie prawa pracy oraz prawa do sądu są
    niedopuszczalne - dosłownie ,,maskarada tego rodzaju, jakkolwiek możliwa
    na etapie stanowienia prawa, w procesie rekonstrukcji normy prawnej
    podlega ocenie i badaniu przy użyciu wszystkich możliwych metod"

    --
    Shrek