  • Data: 2020-12-08 15:10:39
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2020 o 09:49, J.F. pisze:

    > Na jeden dzien.
    > Bo potem ... opieka nad dzieckiem, kowidowa :-)

    Otóż nie... Nie to żebym miał opory moralne przed wysaniem kasy z
    państwa - uważam to wręcz za swój obowiązek, ale to normalna kobieta i
    normalnie chce pracować. I wcale się nie dziwie. Miałem okresy
    nicnieróbstwa i wpływa to fatalnie na psychikę - i ni chodzi to o kasę
    czy jej brak. Po prostu. Żeby być szczęśliwym nierobotnym trzeba mieć
    kupę kasy i kupę pomysłów jak się za nią bawić żeby sobie życia nie
    zrujnować - inaczej to albo wegetacja (jak brak kasy) albo kawałek
    szybkiego życia i potem dno (jak jest kasa ale brak rozumu)... To już
    lepiej chodzić do pracy - byle nie takiej co jej nienawidzisz;)

    --
    Shrek