  • Data: 2008-03-26 22:39:23
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Mar, 23:09, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:

    > A mogą sobie nie życzyć, aby wizerunek oglądali ludzie na ulicy..? IMO
    > Przesada

    Ba nawet gdyby taki projekt istnial (a to raczej zaczatek pomyslu na
    wstepny szkic projektu projektu) to bardzo latwo upadlby wlasnie w
    swietle dziennikarstwa reportazowego. Przyjezdza pan z tvn-u rozstawia
    kamery, swiatla, akcja a tu pan zza plecow "ale ja sobie nie zycze, a
    ruszyc sie nie rusze bo mam prawo tu stac".
    Leci fotoreporter zrobic zdjecia z eksmisji rodziny a tu senior rodu
    "a ja sobie nie zycze i dzieci tez sobie nie zycze i zona sobie nie
    zyczy".

    Krzyzanowski Jacek nagrode odbiera
    Wrecza ja sam Prezydent RP
    ale ktos Pana Jacka z duszy obdziera
    to zdjecia robi reporter, aparatem co jest be.
    "tak sie nie godzi, ja sie nie zgadzam!
    ja nie chce zdjec, ja chce lekarza!"

    I gazety wracaja do jakze pieknych i szlachetnych stron zapelnionych
    tylko tekstem i czasami tylko "oczami artysty" daje rysunki.