  • 1. Data: 2008-03-26 19:45:17
    Temat: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    bedzie zabronione.
    Oby jak najszybciej takie prawo weszlo.

  • 2. Data: 2008-03-26 20:02:32
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Mar, 20:45, Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> wrote:
    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    > bedzie zabronione.
    > Oby jak najszybciej takie prawo weszlo.

    Zaden problem, robic zdjecie bez pytania w sluchawkach na uszach a
    potem szybko sie oddalac.

    Poza tym czemu mam nie robic zdjecia pieknej kamienicy pod ktora stoi
    kolejka jakis zulikow tylko dlatego ze jeden z nich "sobie nie zyczy"?

  • 3. Data: 2008-03-26 20:26:41
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnful9qv.780.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...
    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    > bedzie zabronione.
    > Oby jak najszybciej takie prawo weszlo.

    Ciemnogród welcome to.

  • 4. Data: 2008-03-26 20:27:44
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 26 Mar 2008 20:45:17 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    > bedzie zabronione.

    A gdzie jest ten projekt?
    Bo ja mam parę plików rtf z różnymi projektami, ale nikomu nie wysyłałem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 5. Data: 2008-03-26 20:44:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    fotografffffff <n...@n...pl> napisali:

    > Ciemnogród welcome to.

    Nie, czasy sie zmieniaja. Za sprawa internetu kontrola na
    rozpowszechnianiem wizerunku jest niemozliwa.
    I prawo musi sie do tego dostosowac.

  • 6. Data: 2008-03-26 20:47:37
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> wrote
    > Nie, czasy sie zmieniaja. Za sprawa internetu kontrola na
    > rozpowszechnianiem wizerunku jest niemozliwa.
    > I prawo musi sie do tego dostosowac.

    Ależ rozpowszechnianie jest już regulowane. A to projekt zakazujący samego
    fotografowania co jest nieco niezrozumiałe. Co to zmieni...?

  • 7. Data: 2008-03-26 20:48:42
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnfulda2.780.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...

    > Nie, czasy sie zmieniaja. Za sprawa internetu kontrola na
    > rozpowszechnianiem wizerunku jest niemozliwa.
    > I prawo musi sie do tego dostosowac.

    Wręcz przeciwnie, jest to bardziej możliwe. Mamy taką sytację: naście lat
    temu prawie nikt nie ma internetu i jakiś fotoreporter robi Ci zdjęcie i to
    zdjęcie ukazuje się w lokalnym dzienniku na drugim końcu Polski. Zapewnie
    nigdy się nie dowiesz, że je opublikowano. W internecie chodziż po róznych
    stronach, wielu twoich znajomych też i bardzo możliwe, że ktoś się na to
    natknie i możesz zareagować (tak przeczytanie gazety przez znajomego też
    jest możliwe jednak mniej prawdopodobne). Takie prawo byłoby zabójstwem dla
    reportażu, ale wydaje mi się to prowokacją gdyż nawet nie ma żadnego źródła
    ;).
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-03-26 20:54:34
    Od: Pawex <c...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:
    > Jest projekt, zeby robienie zdjec przy sprzeciwie osoby fotografowanej
    > bedzie zabronione.
    > Oby jak najszybciej takie prawo weszlo.

    Czekamy na wypowiedź imbecyla Piotr "Archie" Połoczańskiego, dziwne że
    debil jeszcze nic nie napisał.

  • 9. Data: 2008-03-26 21:34:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisali:

    > Ależ rozpowszechnianie jest już regulowane.

    No i? Jak fota wycieknie do netu, to mleko sie rozlalo.
    Poza tym ktos moze sobie nie zyczyc, zeby jego wizerunek krazyl chocby
    wsrod blizej nieokreslonej ilosci znajomych fotografa.
    Dlatego prawna ochrona wizerunku powinna byc rozszerzona.

  • 10. Data: 2008-03-26 21:34:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]
    > stronach, wielu twoich znajomych też i bardzo możliwe, że ktoś się na to

    A co niby da moja reakcja? Zdjecie z sieci nie zniknie. I tu jest wlasnie
    problem.