  • Data: 2008-03-26 20:48:42
    Temat: Re: No i bedzie sposob na chamskich "fotografow"
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnfulda2.780.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...

    > Nie, czasy sie zmieniaja. Za sprawa internetu kontrola na
    > rozpowszechnianiem wizerunku jest niemozliwa.
    > I prawo musi sie do tego dostosowac.

    Wręcz przeciwnie, jest to bardziej możliwe. Mamy taką sytację: naście lat
    temu prawie nikt nie ma internetu i jakiś fotoreporter robi Ci zdjęcie i to
    zdjęcie ukazuje się w lokalnym dzienniku na drugim końcu Polski. Zapewnie
    nigdy się nie dowiesz, że je opublikowano. W internecie chodziż po róznych
    stronach, wielu twoich znajomych też i bardzo możliwe, że ktoś się na to
    natknie i możesz zareagować (tak przeczytanie gazety przez znajomego też
    jest możliwe jednak mniej prawdopodobne). Takie prawo byłoby zabójstwem dla
    reportażu, ale wydaje mi się to prowokacją gdyż nawet nie ma żadnego źródła
    ;).