eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-04 12:15:47
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pavulonu i skoliny używa się do intubacji, więc pewnie i w karetkach.
    > Ale niekoniecznie intubuje się aż tak częśto, bądź też nie każda
    > intubacja wymaga (?).

    Zresztą, jak zachodzi konieczność intubacji, to - powiedzmy sobie
    szczerze - nie jest to robione z tego powodu, ze ktoś jest zdrowy.

    > Pewnie wystarczyłaby jakaś odpowiednia procedura, ale nikt się nie
    > spodziewał, bo to nie (np.) narkotyk.

    Toteż właśnie podejrzewam, że na sprawę wpadli przez przypadek. Za
    najbardziej prawdopodobne uznał statystyczne sprawdzanie, czy ktoś tego
    nie wynosi albo po prostu z głupoty nie nadużywa.

    Poszczególni ratownicy maja z całą pewnością swoje przemyślenia. Jeden
    idzie w stronę EAD. Inny będzie masaż serca stosował. Generalnie pewnie
    da się jakoś statystycznie to zbadać, bo to nie jest matematyka i nie da
    się tego ściśle określić. I właśnie dziwi mnie to rozbicie na różne
    zespoły jeżdżące tę samą karetką. Że na jednej karetce jedno, a na
    drugiej drugie. Bo tak zdroworozsądkowo, jeśli nawet tam wszyscy
    mordowali, to jednak przecież nie omawiali tego przy flaszce i

    --
    Robert Tomasik