eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-04 15:10:18
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2023 o 09:44, A. Filip pisze:

    > Jak pisali _wiele_ o sprawach nie dopiero po ich zakończeniu w końcu po
    > wielu latach prawomocnym wyrokiem sądu to gdzieś pomylić/"pomylić" się
    > musieli - czysta statystyka.

    No właśnie - ze statystyki wynika że powinni się mylić i kulsony powinny
    wygrywać z nimi sprawy, a tymczasem nic takiego się nie dzieje. Jak
    pismaki piszą, że kulsony zjebały, to wychodzi na to że kulsony zjebały.
    Za każdym jebanym razem:P natomiast robert stara się stworzyć narrację
    że jest wprost przeciwnie.

    > W końcu nasz dyżurny obrońca policjantów nie oburza się (*tylko*)
    > na artykuły w _100%_ obiektywne IMHO. Jakby policja "odpuszczała"
    > _wszystkie_ takie sprawy to dla mnie byłaby strategiczna głupota.
    > "Proście a będzie wam dane"

    Przecież odpuszczają, bo co mają zrobić skoro okazuje się, że pismaki
    miały rację a im głębiej się sprawie przyglądać, tym więcej kulsonich
    fakapów wychodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!