    From: "Jerzy" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nigeryjski spam
    Date: Thu, 27 Feb 2003 18:01:18 +0100

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3la6a$qu$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > No to Ci napisano, że nic nie zrobisz :)
    > Gdyby to jeszcze było wysyłane z Polski, w jezyku polskim, w jakiś sposób
    > zorientowane na obowiązujące tutaj zasady - wtedy można by szukać
    rozwiązań.
    > A tak to... dziki zachód, proszę pana! ;)
    > Nie ma takiego prawa, które zakazywałoby przysyłania Ci poczty
    > elektronicznej. A jeśli już coś jest to w fazie projektu - niezamawiane
    > reklamy, oferty itd. Jednak jak to zwykle u nas bywa - zanim dokończono
    > opracowanie projektu już wiadomo było, że można połowę zapisów obejść i
> [...]

    Udowodniono juz wielokrotnie, ze proceder ten prowadzi do porwan, wymuszen,
    zabojstw.
    Nie jest to tylko natretna reklama, a zorganizowana przestepczosc.
    Sadze, ze trafilem na ich liste poprzez angielskojezyczne newsgroup`y.
    Byc moze jest to walka z wiatrakami, ale interesuje mnie jak nalezy ich
    scigac z punktu widzenia prawa.

    pozdrawiam,
    Jerzy