eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umowa po raz n-ty › Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr <p...@R...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Date: Sun, 28 Oct 2007 23:15:03 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <fg31l9$7r4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@k...googlegroups.com>
    <fg239j$37k$1@inews.gazeta.pl> <fg24gr$74r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.50.250.134
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1193609705 8036 80.50.250.134 (28 Oct 2007 22:15:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Oct 2007 22:15:05 +0000 (UTC)
    X-User: minsu
    In-Reply-To: <fg24gr$74r$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:494557
    [ ukryj nagłówki ]

    PlaMa wrote:
    > Kto Cię tak okłamał?
    kc

    > kolejne kłamstwo. Jeżeli sprzedawca zgodzi się, ze w sprzęcie jest wada
    > to ma obowiązek zgodnie z wolą klienta ją naprawić lub sprzęt wymienić

    Zgoda. *Może* również oddać pieniądze, wysłać gratisy, przeprosić,
    wysłać na wakacje itd...
    Ale jeśli ma możliwość i woli naprawić, to ma prawo odmówić wymiany.
    Wola klienta jest tylko wolą klienta, a prawo obliguje do doprowadzenia
    do zgodności z umową lub (dopiero gdy to jest niemożliwe) zwrotu pieniędzy.

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1