eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umowa po raz n-ty › Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Date: Mon, 29 Oct 2007 05:38:31 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 34
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <n...@z...router>
    References: <1...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1193607906 849 218.186.227.152 (28 Oct 2007 21:45:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Oct 2007 21:45:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:494556
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 28.10.2007 Michu <t...@g...com> napisał/a:
    > 1. Zepsol mi sie TV LCD(ciemne elemetny sa czerwone), wiec oddalem go
    > do serwisu, szybko naprawili i wszystko bylo ok.

    Jak się on był pierwszy raz tak zepsUł to reklamowaś z jakiego tytułu?

    > 2. Po 3 miesiacach usterka sie pojawiala ponownie, dokladnie ta sama,
    > tym razem poszedlem do sprzedawcy w celu wymiany towaru. Powiedzialem
    > co jest nie tak i ze chce wymiane, bo towar jest niezgodny z umowa.

    2 naprawy to troche MZ mało aby próbować skutecznie wymienić. Tak ze 3-4
    by się zdało.

    > 3. Po bodaj 13 dniach zadzwonili ze TV sie do odbioru, okazalo sie ze
    > wysali go do serwisu i tam mi go znowu naprawili. Powiedzialem ze
    > chcialem wymiane i nie mozecie sobie od tak tego naprawic. Mila pani
    > odpowiedziala mi na to ze wyraznie tego musialem nie zaznaczyc, bo to

    Dołączyłeś do reklamacji kartę gwarancyjną?

    > nie byla reklamacja z tytlulu niezgodnosci z umowa, tylko zwykla
    > gwarancyjna. Po klotniach etc postanowilem ze odbiore ten TV jednak.
    > 4. W ostatnich dniach usterka ta znowu sie pojawila. Chce udac sie do
    > sklepu i tym razem mam pismo w ktorym wyraznie jest napisane ze chce
    > wymiany na nowy z tytuly niezgodnosci towaru z umowa(pisane z pomoca
    > prawnika).
    > Czy moge natrafic na jakies trudnosci? Niezgodnosc z umowa jest
    > ewidentna. Moga wykrecic sie od wymiany? Co zaznaczyc czy oddawaniu

    Mogą, ale przy założeniu, że serwisują gwarancyjnie i z tyt. niezgodności
    w jednym miejscu to w ostatecznym rozrachunku się im to może nie opłacić.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1