eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umowa po raz n-ty › Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
  • Data: 2007-10-28 14:03:30
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michu pisze:

    > A nie jest przypadkiem tak ze to ja wybieram, czy chce naprawy czy
    > wymiany? I sprzedawaca musi zrobic tylko to co ja chce?

    No powinien, ale często komplikują.

    > Problem mi sie pojawil inny bo gdzies przeczytalem ze musze udowodnic
    > ze usterka wystepowala w momencie nabycia towaru? Jak mam to zrobic?

    Rzeczoznawca? Zdrowy rozsądek? Sam nie wiem... jakaś głupota. Szczęście,
    że w sumie rzadko z tego korzystają.

    > To jest nierealne. Pierwszy raz zepsul sie po 5 miesiacach, potem
    > jakos po 3 i pozniej po 2. Czyli co sprzedawaca mi napisze ze w
    > momencie kupna usterki nie bylo i nie wymieni mi?

    Spokojnie, może nie każe Ci nic udowadniać, złóż pismo i oddaj TV, te 14
    dni wytrzymasz a będzie wiadomo co i jak :)

    > Dla mnie niezgodnosc z umowa jest taka ze kupilem tv do ogladania a w
    > tym czasie co go mam 1.5 byl po za domem, i jak sie psul to obraz byl
    > czerwony i ogladac sie nie dalo.

    Możesz próbować, że mimo napraw w autoryzowanym serwisie, wada którą
    zauważyłeś 5 miesięcy po kupnie tv ciągle jest obecna... może tak
    próbuj, ostatecznie jeżeli nie minęło 8 miesięcy to powiedz im, że
    zauważyłeś dzień przed końcem tego "pół roku", bo masz 2 miechy chyba na
    zgłoszenie tej wady.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1