eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umowa po raz n-ty › Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
  • Data: 2007-10-28 13:57:56
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr pisze:

    > Możesz, bo większość ludzi utożsamia "Niezgodność z umową" ze zwrotem
    > pieniędzy albo wymianą. Tymczasem kolejność postępowania jest taka:
    > naprawa - wymiana - rabat - zwrot.

    Kto Cię tak okłamał?

    > Sprzedawca może poinformować (w ciągu
    > 14 dni) iż usterka jest możliwa do naprawienia i w związku z tym żądać
    > wyrażenia zgody przez Ciebie na naprawę.

    kolejne kłamstwo. Jeżeli sprzedawca zgodzi się, ze w sprzęcie jest wada
    to ma obowiązek zgodnie z wolą klienta ją naprawić lub sprzęt wymienić
    (lub komplikować, że zbyt duże koszta z jego strony i czekać aż klient
    się przestraszy albo odbije piłeczkę i będzie dym (czyt. sąd))


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1