eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ › Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Date: Tue, 18 Sep 2007 22:50:19 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 51
    Message-ID: <1sfxvmvkv93ef$.16b2ttds3kcx8$.dlg@40tude.net>
    References: <fbfgsa$4ko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <16bikxdvyq4qe$.vknw5cutx948.dlg@40tude.net>
    <fc4ier$g6f$1@inews.gazeta.pl>
    <b6i8yifpiufj$.1212i9z1ope9z$.dlg@40tude.net>
    <fc7794$dju$1@inews.gazeta.pl> <2...@4...net>
    <fckgi3$luc$1@inews.gazeta.pl>
    <7apd0ghofry7$.xvx194bb8yfo$.dlg@40tude.net>
    <fco5ns$3lr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hu36.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1190148737 5616 80.53.98.36 (18 Sep 2007 20:52:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Sep 2007 20:52:17 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:486956
    [ ukryj nagłówki ]

    PlaMa napisał(a):


    > No żądałem wymiany a oni dzwonią po tygodniu: Wrócił Pański sprzęt, jest
    > naprawiony.

    Zaraz, zaraz. To znaczy, że postąpili wbrew Twojej reklamacji? Ciekawe....


    > Czyli powiadomili Cię telefonicznie, że możesz przyjść do nich i
    > zapoznać się z ich decyzją? Dobrze rozumiem?

    Dokładnie. Dostałem info drogą telefoniczną, że jest decyzja serwisu i
    proszą bym przybył i zapoznał się z nią na miejscu, ewentualnie mogą mi
    podesłać faksem kopię tej decyzji. Akurat punkt Plusa jest w centrum, więc
    z pracy mam rzut beretem


    > Swoją drogą to konsumenta mało powinno obchodzić co napisała Motorola...

    To ich problem. Ja zgłaszam żądanie, oni się do tego żądania odnoszą


    > przecież roszczenia zgłaszasz wobec sklepu i to on ma obowiązek się do
    > nich ustosunkować.

    Poniekąd. To sklep firmowy, więc zgłaszam żądanie do operatora, który
    sprzedał mi wadliwy sprzęt


    > Czy zadzwonienie do mnie żebym przyszedł i zapoznał się z ich decyzją to
    > już odpowiedź na moje zgłoszenie, czy tylko pisemko, że uznają - nie
    > uznają jest obowiązujące, poproszę jak dla przedszkolaka o odpowiedź
    > typu: Jest tak albo jest tak :D

    A co tu tłumaczyć? Podczas składania reklamacji określasz w jaki sposób
    masz być powiadomiony o decyzji sprzedawcy. Jak określiłeś formę pisemną to
    w takiej formie otrzymasz odpowiedź, jak im napisałeś, że sam przyjdziesz
    przed upływem dwóch tygodni po odpowiedź to sklep będzie na Ciebie czekał.
    Stary - jest tysiące możliwości nawiązania kontaktu, ale skoro przepisy
    definiują 14-dniowy czas na odpowiedź to w jakiś sposób musisz mieć
    podkładkę, że sklep się wyrobił/nie wyrobił w tym czasie




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1