eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Netx <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Tue, 19 Jul 2011 02:02:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <j02hi1$ha5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j02812$nik$1@inews.gazeta.pl> <j02f66$c5t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.73.24.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311033730 17733 178.73.24.2 (19 Jul 2011 00:02:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 00:02:10 +0000 (UTC)
    X-User: solar-max
    In-Reply-To: <j02f66$c5t$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683539
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-19 01:21, s...@a...pl pisze:
    >> W związku z tym zamiast odbierać dysk nowy, chcę złożyć reklamację z
    >> tytułu niezgodności z umową i domagać się zwrotu kasy - ponieważ nowy dysk
    >> będzie miał ten sam "bug" a inne dyski jakie mają w ofercie są wolniejsze
    >> od tego co kupiłem.
    >
    > 1. Twoje domysły nie mogą być powodem reklamacji.
    1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem
    i uznali (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą
    mi dać nowy egzemplarz który już jutro ma być w salonie do
    odebrania)
    1.2 Z tego co przypuszczam to nie ja ma udowodnić że dysk
    jest wadliwy tylko oni że jest odwrotnie
    1.3 Na forum producenta można przeczytać że problem
    występuje. Są nawet sondy z prezentacją graficzną wyników, z
    których wynika u jakiego procenta użytkowników występuje
    problem. To samo na Polskich forach
    1.3 Nowy dysk ma zapewne to samo oznaczenie modelu, więc nie
    różni się od tego co oddałem do naprawy. Co najwyżej firmware
    jest nowszy ale i tak nie rozwiązuje problemu - z tego co
    czytam na sieci.

    > 2. Jeśli o tym, o czym piszesz, zostałeś poinformowany przez sprzedawcę lub
    > producenta, to także nie ma powodów do skałdania reklamacji. Kupiłeś bowiem
    > coś, co jest zgodne z opisem sprzedawcy/producenta.

    Nie zostałem poinformowany. Na fora i wiadomości w Internecie
    o problemach z tym modelem dysku natrafiłem już po zakupie,
    kiedy sam zaobserwowałem że dysk nie działa jak powinien.
    Przy zakupie nie wpadłbym na to że ten model dysku jest
    wadliwy bo należał do najdroższych a z opisu na stronie
    Komputronika wynikało że jest tip-top najszybszy itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1