    From: "qtchb" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezależność???
    Date: Mon, 25 Mar 2002 15:46:33 +0100

    to nie jest taka pojedyncza operacja
    musisz najprzód zastanowić się nad definicją niezależności

    to, że redaktorami mogą zostać jedynie członkowie stowarzyszenia nie
    przesądza fkatu, czy na redaktorów stowarzyszenie wywiera jakiś wpływ

    niezależność może tu oznaczać jakąś odporność na pwływy zewnętrzne]

    poza tym może to być sytuacja, w której stowarzyszenie daje swoim członkom
    działanie w redakcji czasopisma, nie ingerując w treść pisanych tekstów

    narazka

    --
    _______