  • Data: 2011-06-04 08:14:13
    Temat: Re: Niewypłacenie odprawy
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4de8da68$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...

    > "dziekuje" za odpowiedz - wlasnie otrzymalem :-)

    Nie ma się o co obruszać proszę Kolegi. Jeśli
    uraziłem, to przepraszam. To bardzo miło, że
    wypowiedziałeś się w temacie, ale chyba
    jak na grupę "prawo" tematu nie wyczerpaliśmy...

    Grupa nie zastąpi prawnika, tak jak inna lekarza,
    czy mechanika. Ale doświadczenie pokazuje, że
    lepiej iść do specjalisty gdy już się dobrzewie o
    co pytać ;).

    --
    Yozwig