eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-17 00:13:28
    Temat: Re: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Feb 2012, froff wrote:

    > 2) O to by się dowiedzieć jakie mam możliwości prawnej interwencji kiedy
    > firma przechowuje dane mojej karty przypisane do konta osoby trzeciej
    > a ja chcę by tak nie było.

    O ile pamiętam, chodzi o firmę ulokowaną poza .pl, a może nawet poza .ue

    Tym samym nie można ewentualnych roszczeń opierać wyłącznie na polskim
    prawie, sprawa się lekko komplikuje.
    W pierwszym przybliżeniu pewnie będzie "co kraj to obyczaj", zaś
    w drugim pojawi się problem jak "stąd" egzekwować "tam".
    Dobrze mi wyszło? :)

    pzdr, Gotfryd