eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-11 21:02:31
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: froff <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.02.2012 15:19, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2012-02-08, froff<f...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To może bardziej merytorycznie:
    >
    > Pierwszy przypadek:
    > Mogą Cię po prostu nie rozumieć. Support z firm amerykańskich jest zazwyczaj
    > ulokowany w uroczych Idiach i ichni Mehdi czasem może nie zrozumieć o co
    > chodzi. Druga sprawa, że zanim dotrzesz do II linii supportu to czasem
    > trzeba się przebijać. Ja swego czasu musiałem narysować ładny obrazek
    > ze strzałką "TO NIE DZIAŁA", bo każdy, bez wyjątku, konsultant z pierwszej
    > linii odsyłał mnie do tego linku robiąc kopiuj& wklej z tego samego
> [...]

    No pierwsza naprawdę pożyteczna odpowiedź :)
    O tym nieszczęsnym Mehdim i jego kumaniu faktycznie nie pomyślałem.

    Co do drugiego przypadku, to mam wątpliwości, czy babka w ogóle posiada
    jakąś kartę. Zastanawiałem się przez chwilę, czy nie wygenerować fałszywego numeru
    karty - nie wiem natomiast czy to nie byłoby przestępstwem a jeżeli nie to
    czy taka operacja by się powiodła.

    anyway:
    Dociekam mniej z troski o swoje pieniądze a bardziej z czystej ciekawości jak
    obsłużyć
    taką sytuację na gruncie prawnym. Czy to co robi w/w firma jest całkowicie legalne w
    Polsce?
    Jeżeli nie jest to nie widzę powodu, by cudować inaczej zamiast żądać od nich tego do
    czego mam prawo. Sam na prawie w ogóle a w szczególności bankowym wiem niewiele.
    Niewiele wiem o tym jakie instytucje kontrolują takie sprawy i jakie mają
    uprawnienia.
    No więc dlatego pytam na grupie.

    pozdrawiam