eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-11 20:49:31
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: froff <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.02.2012 21:55, Krzysztof Halasa wrote:

    > Wymusić, w sensie "uzyskać wyrok" albo inny "nakaz"?
    >
    > Natomiast można go zapewne o to poprosić ("zażądać"), ja bym po prostu
    > napisał w tej sprawie list. Ludzie tak robią, gdy czegoś od kogoś chcą,
    > to go najpierw wprost o tym informują, np. listem (emailem itd).

    Ale ja to już zrobiłem - mailowo - nie ma żadnego odzewu. Ignorują mnie.
    Być może jeszcze spróbuję telefonicznie - jest to dla mnie lekkie utrudnienie,
    ponieważ nie posoiadam takiego wynalazku jak telefon stacjonarny a oni łaskawie
    udostępniają tylko numer 0-800.
    No ale w/w to są informacje poboczne, dodatkowe nijak mające się do odpowiedzi
    na moje pytanie. To że zadałem je zanim wyczerpałem inne narzucające się środki
    (czyt. telefon) to chyba nie grzech? Lubię być przygotowany na następny krok.
    Co będzie jeżeli za dzwonię a oni w miłych słowach każą się wypchać?
    Jeżeli będę wiedział na jaką instytucję, czy regulację prawną będę mógł się
    powołać, to być może osiągnę zamierzony efekt od razu.

    pozdrawiam