  • Data: 2018-01-24 12:37:28
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A byli przy tym zdarzeniu?

    Nie byli - podobnie jak matka z wątku.

    > Albo istnieje jakiekolwiek przypuszczenie,że
    > mogli mieć wpływ na to zdarzenie?

    Nie ma - podobnie jak matka z wątku.

    > Wpływ, który da się z przestępstwem
    > powiązać?

    Nic na to nie wskazuje - podobnie ja w przypadku matki z wątku.

    Sorry - ale z twojego wywodu należy wnioskować, że prokurator dla dobra
    świadków powinien im od ręki stawiać zarzuty. To ja podziękuję za taki
    "wymiar sprawiedliwości" i jak będę świadkiem czegokolwiek, to trzy razy
    się zastanowie czy nie spierdalać gdzie pieprz rośnie, żeby mnie pomoc
    prokuratora nie dotknęła.

    Teoretycznie powienienem udzielić najpierw pomocy, ale przy omnipotencji
    prokuratora wierzę, że natychmiast po postawieniu zarzutów ofiarom
    powinno im się polepszyć, więc nic tu po mnie;) *

    *) emotek ormalny, żeby podkreślić że jaja sobie robię, choć temat
    nieśmieszny.

    Shrek