eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy serwis fotoRe: Nieuczciwy serwis foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Date: Thu, 18 Aug 2011 22:57:23 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <j2k1s5$4h6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e...@b...googlegroups.com>
    <j2jter$qnr$1@news.task.gda.pl> <j2juaf$gef$1@news.onet.pl>
    <j2juq2$sgq$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-uddi16-0-0-cust774.uddi.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313704646 4646 92.237.3.7 (18 Aug 2011 21:57:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2011 21:57:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: xman750
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686125
    [ ukryj nagłówki ]

    "gacek" <g...@w...pl> wrote in message news:j2juq2$sgq$1@news.task.gda.pl...
    > On 2011-08-18 22:56, Marek Dyjor wrote:
    >> gacek wrote:
    >>> On 2011-08-18 12:09, Borki&Pepe wrote:
    >>>> Wydaje mi się, że sprawa jest jasna- ktoś w serwisie popełnił błąd i
    >>>> teraz chcą to zrzucić na mnie co oczywiście mi jest nie na rękę bo
    >>>> nie mam zamiaru odpowiadać za czyjeś błędy.
    >>> Może i ktoś w serwisie popełnił błąd, za który zapłacą. Może chcą
    >>> ciebie wycyckać na 150zł.
    >>> Ale jeśli naprawa aparatu kosztowała te 340 zł (np. 200+godzina
    >>> pracy+marża), to ty korzystasz na czyimś błędzie i tyle.
    >>> Nie zapłacisz więcej?
    >>> To nie to, że wybroniłaś się przed próbą oszustwa, tylko wykorzystałaś
    >>> czyjś błąd żeby wyciągnąć stówę.
    >> jeśli cena została ustalona na 190 to uchroniła sie przed naciągaczami.
    >> prawdopodobnie pracownik serwisu miał dzwonić ale zapomniał i wciska
    >> teraz szefowi kit "napewno dzwoniłe i sie zgodziła" bo szef chce go
    >> obciązyć kosztami naprawy.
    >> Smutne ale czasem za blędy sie płaci. Każdy poważny przedsiębiorca ma
    >> tego świadomość
    > Ja wiem że to jest daleko od zabrać stówkę staruszce czy kredki dzieciom. I
    > tak jak piszesz - prowadzenie działalności wiąże się z ryzkiem. Ale
    > prezentowanie się, że "bronię się przed oszustami z nieuczciwego serwisu foto"
    > wcale nie musi być uprawnione.

    Jako osoba prowadząca własny biznes powiem tak, wstyd by mi było przed klientem
    przyznawać się że taki mam burdel w firmie a już na pewno bym nie śmiał domagać
    się dopłaty już po wydaniu sprzętu klientowi. Wg. mnie dobry wizerunek firmy
    jest wart sporo więcej niż te śmieszne 150zł. Zakładam oczywiście, że autorka
    postu opisała całą sytuację zgodnie z prawdą.

    Pzdr
    Piotrek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1