  • Data: 2010-08-31 15:19:27
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Konrad napisał:

    > Kumpel odwoził kiedyś drukarkę - odebrała jakas babcia, pokwitowała (faktura na
    firmę z innym adresem), za godzinę zadzwonił klient z pytaniem gdzie jego drukarka.
    Babcia przy odbieraniu na bardzo wyraźne pytanie czy to do niej odpowiedziała "tak"
    mimo że chodziło o następną klatkę (bez numerów). Kiedy pojechaliśmy odbierać sprzęt
    stwierdziłą że "była pewna że córka kupiła" - a w sumie mogła zrobić dowolną rzecz z
    opisanych tu przez grupowiczów. Jednym słowem babciom moje doświadczenie życiowe
    nakazuje nie wierzyć - i absolutnie nie chodzi mi o ten konkretny przypadek tylko o
    to że faktycznie czasem ktoś (także kuriwr) może mieć za miękką dupę.

    > Konrad

    A do mnie przyjechał kiedyś kurier, i jak się okazało, mój adres a nie
    moje nazwisko. Żądał ode mnie podpisania odmowy przyjęcia przesyłki.
    Wysłałem go na molo.

    --
    bla