  • Data: 2010-09-01 09:01:17
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:i5k298$q42$1@node2.news.atman.pl...

    > Jakieś pół roku temu kurier zostawił (zapłaconą już przeze mnie wcześniej)
    > przesyłkę u dozorcy na parterze bloku. Nie wnikałam już w szczególy czyim
    > nazwiskiem się podpisał przy odbiorze, ale następnym razem....

    Zamowilem buty w germańskim sklepie internetowym,
    zapłaciłem z góry i niestety zdarzyl się wypadek, trafiłem
    na pare dni do szpitala. Kurier, mimo że mial nr telefonu,
    w ogóle do mnie nie zadzwonil, tylko oddal paczkę
    sąsiadowi, który się kręcil na posesji obok :) Całe szczęście,
    sąsiad dobry człowiek...