  • Data: 2010-08-31 15:06:58
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i5ia1j$e59$1@news.onet.pl...

    > Jeśli wpłyneły to tym bardziej nie ma problemu.

    Kumpel odwoził kiedyś drukarkę - odebrała jakas babcia, pokwitowała (faktura na firmę
    z innym adresem), za godzinę zadzwonił klient z pytaniem gdzie jego drukarka. Babcia
    przy odbieraniu na bardzo wyraźne pytanie czy to do niej odpowiedziała "tak" mimo że
    chodziło o następną klatkę (bez numerów). Kiedy pojechaliśmy odbierać sprzęt
    stwierdziłą że "była pewna że córka kupiła" - a w sumie mogła zrobić dowolną rzecz z
    opisanych tu przez grupowiczów. Jednym słowem babciom moje doświadczenie życiowe
    nakazuje nie wierzyć - i absolutnie nie chodzi mi o ten konkretny przypadek tylko o
    to że faktycznie czasem ktoś (także kuriwr) może mieć za miękką dupę.

    Konrad