  • Data: 2005-12-07 20:31:51
    Temat: Re: Nietypowa sytuacja - prosba o pomoc.
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Dec 2005 16:31:23 +0100, gardziej napisał/napisała:
    > naj znac koniecznie, jak to sie zakonczylo.

    Na chwile obecna jest tak, ze:
    - Pan X stracil prace, prezes wyparl sie rozmowy z nim i jakoby wiedzy, kogo
    Pan X chcialby zatrudnic. Kolezanke nazwal niekompetentna i zielona osoba a
    nikt poza Panem X z nia nie rozmawial, pracownicy w firmie pozytywnie ja
    ocenili przez te 2 dni pracy...
    - moja kolezanka nie ma szans na prace a na pewno nie chce tam juz
    pracowac.. Zamierzamy ubiegac sie o odszkodowanie/zadosc uczynienie w
    wysokosc 3. miesiecznego wynagrodzenia.

    Ps. Zabawne i przerazajace, ze to nie jest mala firma :(
    Ps2. Myslicie, ze to dobry pomysl naglosnic taka akcje w mediach ? Ostatnio
    jakos nic si enie mowi o bezrobotnych etc/itd...
    Ps3. Jest jakis prawnik w Warszawie, ktory chcialby sie podjac tej sprawy ?
    :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *