eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieświadome posiadanie cracka - jak obalić zarzut? [długie] › Re: Nieświadome posiadanie cracka - jak obalić zarzut? [długie]
    From: "Hubert Grochowina" <h...@p...usun..to.w.cholere.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieświadome posiadanie cracka - jak obalić zarzut? [długie]
    Date: Fri, 27 Jan 2006 16:33:33 +0100

    a czy ten crakc sie jakos nazywa ?
    bo moze to jakiś program np. command.com ze zmieniona znazna na np
    crack_xara.exe
    moze na tej podstawie cos wyjdzie
    skad wiadomo ze to naprawde crack a nie własnie inny program ze zmieniona
    nazwa
    chyba ze sprawdzono ten program i jest ot faktycznie crack do xary (ale to
    musza udowodnic) najlepiej aby kupili xare i uruchomili cracka który ma coś
    tam obejsc - ja był powiedziełą ze to nie moje i ze jest to plik który
    pozostał na dysku po poprzednim włascicielu - a dylk oczywiscie kupiony na
    giełdzie i nie pootrafisz wkazac której bo kupowałeś tego duzo na kilku
    giełdach itd.
    złapali cię za reke mów ze to nie twoja reka