eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieświadome posiadanie cracka - jak obalić zarzut? [długie] › Re: Nieświadome posiadanie cracka - jak o balić zarzut? [długie]
  • Data: 2006-01-27 22:33:05
    Temat: Re: Nieświadome posiadanie cracka - jak o balić zarzut? [długie]
    Od: Andrzej <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    macte animo napisał(a):
    > Moje pytanie-czy byles juz przesluchiwany przez prokuratora czy tylko przez
    > policjantow?

    Tylko przez policję. Postawiono mi 2 zarzuty, które przytoczyłem.
    Pierwszy (293kk) dotyczył kilku programów, drugi (118.1.2pa) jednego.
    Dotychczasowe działania oceniam (osobiście, bez znajomości procedury ani
    prawa) jako grę na zwłokę. Dodam, że chodzi o pewną sprawę, o krórej
    wypowiadali się nawet politycy co już w sobie jest obślizgłe.
    Zatrzymanie komputera i postępowanie ws. art. 293kk i art. 118.1.2pa
    jest prowadzone przez policję z dokładnie drugiego końca kraju. :) Czy
    odnoszę bezpodstawne wrażenie, że ktoś za wszelką cenę chce się dobrać
    do mnie?

    Czy postawienie zarzutów ew. ułatwi im działanie? Czy pozwoli to
    przedłużyć postępowanie, by dalej kopać pode mną?

    Czy postawienie zarzutu nabycia (sic!) a nie przyjęcia nielegalnego
    oprogramowania pozwoli prokuratorowi uchylić tajemnicę bankową? Bo może
    o to chodzi.

    Wyznaczono termin przeprowadzenia końcowego zapoznania z materiałami
    postępowania. Czy oznacza to koniec postępowania i wniesienie
    oskarżenia? Czy całe postępowania będzie zakończone wraz z pierwotnymi
    podejrzeniami? Czy też one zostaną wyłączone do odrębnego postępowania?

    Zapoznać się z materiałami postępowania mogę w mieście oddalonym o
    500km od miejsca zamieszkania. Nie ma to jak podstawowe prawo do obrony
    i zapoznania się z materiałem dowodowym. :) Czy dobrze domyślam się, że
    ew. oskarżenie musi wpłynąć do sądu właściwego dla mojego miejsca
    zamieszkania?

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc

    pzdr
    A.