eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieświadome posiadanie cracka - jak obalić zarzut? [długie] › Re: Nieświadome posiadanie cracka - jak o balić zarzut? [długie]
    From: macte animo<a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieświadome posiadanie cracka - jak o balić zarzut? [długie]
    Date: Fri, 27 Jan 2006 20:38:07 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Rzeczywiście ktoś ci tam stawia szalone zarzuty. Trzeba przede wszystkim dotrzeć
    do komentarza do art.118.1.2, moze tam będzie napisane, co należy rozumiec jako
    "urządzenie"(niestety nie mam go, postaram sie w pn).
    Jak słusznie ktoś zauważył, przestępstwo to może byc popełnione tylko umyslnie,
    zatem nalezy ci udowodnic, ze albo chciales popełnić czyn albo przewidując
    mozliwosc popełnienia godziles sie na to.
    Trudno wytlumaczyc, jak chca ci udowodnic t6en czyn skoro komputer uzytkowalo
    wiele osob. Nawet jesli uznac, ze ty niejako glownie sprawowales piecze nad
    komputerem, to w gre wchodzilaby tylko wina nieumyslna, a takowej w tym
    przestepstwie nie ma.
    Przestepstwo z art293kk(w zw. z art. 292kk)moze byc popelnione nieumyslnie.
    Kłopot jest w tym, ze przepisy prawa autorkiego sa stosowane w caly swiat i
    wszystko moze sie zdarzyc.
    Moje pytanie-czy byles juz przesluchiwany przez prokuratora czy tylko przez
    policjantow?

    -> http://usenet.pomocprawna.info