  • Data: 2007-06-09 12:02:24
    Temat: Re: Niestawienie się na rozprawie.
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nancy <n...@p...onet.pl> napisał(a):
    > sprawa wygląda tak, że nie stawiłam się na rozprawie w charakterze
    świadka.
    > Wypadło mi z głowy. Wiec niestety moja wina. Dziś dostałam zawiadomienie o
    > kolejnej rozprawie, no i karę w wysokości 500zł za niestawienie się na
    > pierwszej.

    Ja dostałem wezwanie w charakterze świadka w marcu na lipiec.
    Specjalnie zrezygnowałem z wcześniej opłaconego
    wyjazdu do Dalmacji. Gdy przybyłem do sądu
    to dowiedziałem się, że rozprawę przeniesiono na
    listopad. Na moje pytanie dlaczego nikt mnie
    wcześniej nie powiadomił skoro wiedzieli już w maju?
    Odpowiedź padła bezczelna :
    ''Nie wiem, ale trzeba było się wcześniej
    sprawą zainteresować''

    WM