eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesprawny sprzęt uszkodził zasilacz › Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
    Date: Sat, 18 Nov 2006 23:22:04 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <ejo13e$lq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ejk3a2$e9h$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@c...gdzies.net.pl>
    <ejkdod$r67$1@atlantis.news.tpi.pl> <ejkm3e$ltc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0611180117160.3888@athlon64>
    NNTP-Posting-Host: nowomiejska.sieci.fonet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1163888558 698 217.98.102.2 (18 Nov 2006 22:22:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Nov 2006 22:22:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:427054
    [ ukryj nagłówki ]


    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:Pine.WNT.4.64.0611180117160.3888@athlon64...
    > On Fri, 17 Nov 2006, Przemyslaw Osmanski wrote:
    > Czekaj. Z czego wynika obowiązek poniesienia kosztów *zwrotu* przez
    > sprzedawcę?
    > Jasnym jest, że nie może obnizyć kwoty ew. zwrotu pieniedzy o wartość
    > własnej wysyłki. Ale zwrot?
    > Można by posłać specjalnie zamówionym oddziałem kawalerii konnej, nie?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ustawa
    z dnia 27 lipca 2002 r.
    O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego.

    Art.8
    1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
    doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo
    wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają
    nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
    towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a
    także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny
    sposób zaspokojenia.
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1