  • Data: 2003-12-17 12:21:30
    Temat: Re: Niesprawiedliwość
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Madzia" <n...@i...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Wednesday, December 17, 2003 1:16 PM
    Subject: Niesprawiedliwość

    > Miałam męża który bił moje dziecko i do tego nic nie zarabiał
    > tylko ja pracowałam dzieckiem opiekowali się moji rodzice a on
    > przychodził w nocy pijany. Nie jestem już z nim . Sąd przyznał mu
    > widenie dziecka 2 razy w miesiącu i jak podrośnie będzie je brał do
    siebie.
    > Ponadto nie został ukarany za znęcanie się nad rodziną i nie łaci
    alinentów.
    > Czy taki człowiek zasługuje na dostęp do dziecka, którego nie widział rok
    > nigdy się nim nie
    > interesował?

    A moze pomyslisz od strony dziecka ?

    Czy dziecko zasluzylo sobie na to, by nie moc zobaczyc swojego wlasnego,
    biologicznego ojca ???

    Wydajac decyzje o mozliwosci widzenia sie z dzieckiem sad wzial pod uwage
    nie tylko potrzeby i zaslugi ojca, pomysl o tym bardziej niz o swojej
    urazonej damskiej ambicji.