  • Data: 2010-02-04 20:52:28
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: "Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to sobie wejdz na aukcje jeszcze raz,
    > kliknij "pokaz dane sprzedajacego" i co widzisz? Imie i nazwisko, a nizej
    > dane sklepu w UK .
    > No na prawde jak nic w polsce mieszka. Lokalizacja tak samo "Crowmarsh
    > Gifford, United Kingdom"
    > Jak bardzo trzeba byc ograniczonym zeby zakladac ze sprzedawca jest polak
    > mieszkajacy w polsce?

    No tak, tak... różne ciekawe rzeczy są tam, w rzeczy samej, napisane. I są tam
    ładne kolorki.

    > A to ze do zaplaty jest uzywane konto polskie, nawet gdy wlascicielem jest
    > Polka, to co tak na prawde zmienia? Nic.

    Proszę sobie spytać jakiegoś prawnika, jak wiele zmienia to, z kim się zawarło
    umowę, i komu się przekazało należność. Nawet wtedy, kiedy ten ktoś powołuje
    się na jakieś bliżej nieokreślone związki z jakimś sklepem.

    Trollowi już dziękuję - widzę przecież, że to dzieciuch jakiś usiłuje tu mnie
    zaczepiać.