eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Data: 2010-02-04 21:18:05
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2010-02-04 21:46, Użytkownik Zbigniew napisał:
    >> Tak z ciekawości bo jakiś czas czytam wątek znalazłem użytkownika
    >> Vena210 i wszedłem na jej aukcje.
    >> Jest tam informacja że sprzedaje nie osoba prywatna a sklep są tez dane
    >> sklepu ewidentnie wskazujące że nie jest u nas. Jest też pole
    >> lokalizacja wskazujące jakąś miejscowość w UK.
    >
    > A gdyby tam była informacja "Metro-Goldwyn-Mayer" z podaną lokalizacją
    > "Hollywood, CA"? Zamieścić sobie w opisie aukcji można różne treści, aby
    > "sprawa wyglądała poważniej". I ja się na to w swoim czasie nabrałem, niestety.

    Nie przeginaj. Tak argumentujesz to kupujesz u kogoś coś a potem
    żądasz odbioru osobistego u siebie pod domem. Bo lokalizacja
    podająca inny koniec kraju jest dla ciebie mało wiarygodna.

    >> Pytanie skąd wniosek że kupujesz od osoby prywatnej znajdującej
    >> się w Polsce ?
    >
    > Ano stąd, że użytkownikiem konta "Vena210" jest osoba fizyczna, zameldowana w
    > Polsce - a nie sklep w Wlk Brytanii. I stąd, że należność przelałem na konto
    > osoby fizycznej, zameldowanej w Polsce - a nie na konto sklepu z Wlk Brytanii.
    > Ta właśnie osoba proponowała mi coś do kupienia - a nie "sklep w Wlk. Brytanii".

    Nie jestem fachowcem, ale spytaj na grupie a.p.allegro.
    Tam dowiesz się że skoro w aukcji jest pole "sklep" oznacza
    to że kupujesz od firmy a nie od osoby prywatnej.
    To że osoba obsługująca dane konto (konto Vena210) mieszka u nas
    a nie w UK niczego nie zmienia.
    Weź tez pod uwagę że skoro jest to konto firmowe to może być
    obsługiwane przez więcej niż jedną osobę.
    Trzeba tylko sprawdzić czy to prawda.

    > Przyznaję: jeszcze do niedawna nie miałem pewności - ale teraz już mam, i
    > spławić mnie z roszczeniami "do diabła" tej Pani raczej się nie uda.
    >
    > Czy teraz ta sprawa już jest w pełni jasna?

    O tyle jest jasna że szans na wygranie specjalnie nie widzę.
    Jeśli celowo nie odebrałeś przesyłki bo zorientowałeś się po czasie
    że idzie z zagranicy to poniesiesz jej koszty.
    Jeśli przesyłka nie doszła bo wysyłający pomylił adres to powinieneś
    dostać zwrot pieniędzy, wszystkich.
    Ktoś tu zaoferował pomoc i opisywał jak uzyskać poradę prawną,
    radził bym poczytać i spróbować uzyskać taka pomoc zdalnie i
    zaatakować pisemnie firmę z UK którą zasłania się sprzedawca z allegro.
    Jest mocno prawdopodobne że sprzedawca z allegro jest tylko
    pośrednikiem między kupującym a sprzedającą firmą z UK.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1