eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Data: 2010-02-04 22:34:02
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: "Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Prowadz=EA dzia=B3alno=B6=E6 handlow=B1 od 2005 roku, gdybym mia=B3 pob=B3a=
    > =BFa=E6 takim
    > jak pan Zbigniew, pewnie musia=B3abym zamkn=B1=E6 interes ju=BF dawno temu.

    Czy należy rozumieć, że "poszkodowanym klientom zwracać pieniędzy nie wolno -
    bo inaczej cały `biznes-plan' się posypie"? Osobliwy sposób prowadzenia
    interesów...

    > Niestety nie mam takiego zamiaru, bo to jest =BCr=F3d=B3o mojego utrzymania=
    > ..

    Czyżby niezwracanie poszkodowanym klientom należnych im kwot? To jest ta
    "podstawa utrzymania"?

    > [..]
    > Zaproponowa=B3am zwrot koszt=F3w - odm=F3wi=B3 mi w wiadomo=B6ci email [..]

    Ponieważ ten temat przewija się w Pani postach jak mantra ("proponowałam - nie
    chciał", "proponowałam - nie chciał"...), niniejszym proszę o podanie daty i
    godziny maila ode mnie, w którym odmówiłem przyjęcia zwrotu pieniędzy. Datę i
    godzinę nadania bez problemu znajdzie Pani w nagłówku każdego maila.

    Wprawdzie zupełnie nie przypominam sobie takowego - ale człowiek bywa omylny,
    zatem sprawdziłem raz jeszcze swoje archiwum, i odmowy przyjęcia zwrotu
    pieniędzy w żadnym wysłanym Pani mailu - jako żywo - nie znalazłem.

    Czekam zatem.

    Jednocześnie po raz kolejny domagam się zwrotu rzeczonych pieniędzy... numer
    konta Pani zna, więc na co właściwie Pani czeka?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1