  • Data: 2010-02-04 20:25:30
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: " Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak wpadles ze konto nalezy do Pani mieszkajacej w Polsce,

    Nie musiałem na nic "wpadać", bo dostałem dokładnie opisane dane: numer konta,
    właściciel konta, bank.

    > skoro masz ewidentnie dane sklepu w UK?

    O jakim "sklepie" mowa? Ja chciałem kupić telewizor na Allegro, od pani
    posługującej się "nickiem" Vena210, i nic mi nie wiadomo o tym, żeby
    użytkownikiem tego konta Allegro był jakiś "sklep w Wlk Brytanii" - a nie
    osoba prywatna, zameldowana w Polsce, prowadząca jakąś-tam działalność
    gospodarczą.

    Ona sobie może opisywać swoje aukcje równie dobrze nazwami "Disneyland" - albo
    "Standard Oil" - ale czy to ma jakikolwiek wpływ na fakt, u kogo złożyłem
    zamówienie, i komu przelałem pieniądze?

    > Sklep w UK moze miec konto w Polsce nie majac tutaj zadnego
    > biura/filii/przedstawicielstwa.

    Może mieć. Proszę sobie zatem szukać takich sklepów.

    > Twoje fantazje co sobie wymysliles wbrew zdrowemu rozsadkowi i logice to
    > nikogo nie interesuja.

    Proszę sobie zatem znaleźć jakieś interesujące wątki do czytania, skoro ten
    "nikogo nie interesuje". Jeszcze tylko trolli tutaj brakowało...