  • Data: 2006-12-19 01:56:39
    Temat: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jan Werbiński [Mon, 18 Dec 2006 10:47:17 +0100]:

    > Sciągasz plik 10 MB, po ściągnięciu pierwszego kilobajta
    > jest on udostępniany dalej, zanim ściągniesz resztę. Czyli
    > rozpowszechniasz.

    Czyli każdy, kto posiada komputer podłączony w miarę stale
    do Internetu, rozpowszechnia - zawsze przecież ktoś się na
    niego włamać może, no nie?

    Mi się jednak wydaje, że co najwyżej "potencjalnie rozpowszechnia"
    - zwłaszcza, że ściągających od nas w tych programach P2P, które
    znam, widać. I można ubić ściąganie.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *