  • Data: 2006-12-19 07:25:04
    Temat: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jan Werbiński [Tue, 19 Dec 2006 07:55:11 +0100]:

    > Nie. W takim przypadku użytkownik zabezpieczył komputer hasłem
    > i wg swojej wiedzy starał się nie rozpowszechniać.

    W 99% przypadków użytkownik nawet nie wie co to są te tam,
    "zabezpieczenia" - i przeważnie mu to dynda.

    > W eMulu (którego troszeczkę znam) nie można zakładać niewiedzy,
    > ponieważ instrukcja użytkownika i dolna część interfejsu
    > graficznego bardzo wyraźnie informują o rozpowszechnianiu.

    O rozpowszechnianiu czy udostępnianiu? Bo nadal się upieram,
    że nie są to pojęcia tożsame. Dokładnie tak samo mogę sobie
    wrzucić parę mp3 na serwer żeby z pracy ściągnąć - robią się
    udostępnione, ale do rozpowszechniania to temu daleko.

    > System punktacji i nagradzania uploaderów nie zaleca ubijać
    > wysyłania.

    No ale można, prawda?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *