    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Date: Sun, 17 Dec 2006 14:25:35 +0100

    Witam

    latet napisał(a) :

    > Ale jesli kradzież programu jest kradzieżą,
    > to przecież złodziej nie może twierdzić, że jest niewinny,
    > bo ukradł rok temu, a nie przedwczoraj.
    > Czy przepisy okreslają kiedy zbrodnia piractwa się przedawnia?

    Nie przesadzajmy. Są tylko ślady na dysku. Więc wcześniej
    skasowano pliki. Może dlatego, że zorientowano się, że są tam
    nielegalnie. Więc szkoda, jeśliby taka była, została naprawiona.
    Co innego, jeśli kontrolowany przyzna się bez bicia, że używał
    nielegalnie programu wartego x zł przez y lat.
    Jak to było? Nie ma trupa, nie ma zbrodni. :-)

    > No coz. Na swoje (wątpliwe) usprawiedliwienie mogę napisac,
    > że byłem trochę oszołomiony samym wypadkiem
    > (walnąłem twarzą o kierownicę).

    Całkowicie rozumiem, mimo mojego wcześniejszego komentarza, który
    na to nie wskazywał. Ale chociaż mogłeś po ochłonięciu się odwoływać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!