  • Data: 2006-12-17 10:57:25
    Temat: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    No to zaczynamy po śniadaniu :-)

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a) :

    > Miłych (możliwie nieprawniczych) snów :)

    Dziękuję :-)
    Na szczęście nie miałem.

    > c) Właśnie czytam 300-postowy wątek na ten temat, pozostawiam pytanie
    > dla chętnych ;)

    Skoro posiadanie zaszyfrowanych danych nie jest zabronione, to
    możesz posiadać. Skoro żaden przepis (na razie)* nie zobowiązuje
    Cię do podania haseł, to nie ma żadnej siły, która by zmusiła Cię
    do ich ujawnienia. Chyba, że obietnica wczasów w Guantanamo.

    * - W Wielkiej Brytanii miał parę lat temu wejść przepis, że za
    odmowę podania hasła byś poszedł na, chyba, 2 lata za kratki, a
    gdybyś był oskarżony o terroryzm to na 5 lat. Wesołe, nie?
    Wystarczyłoby, żebyś napisał kiedyś w żartach, że Królową powinno
    się wysadzić i już jesteś podejrzany o terroryzm ;-)

    > e) Podtrzymuję;

    Nie ma takiej możliwości :-)
    Trzeba by sprawdzać wszystkie działające obecnie i w przeszłości
    stacje radiowe i Internetowe czy któraś z nich nadawała taki
    utwór. A to że masz całą płytę danego albumu? Rozgłośnia nadawała
    a) całą płytę, b) w odcinkach, c) masz z różnych rozgłośni. Hashe
    plików są identyczne do tych w sieci? Pewnie ktoś się włamał na
    komputer bo, panie sędzio, ten Windows to kupa g... ;-)

    > f) Podtrzymuję (jeśli można prosić choć o krótki komentarz)

    Nie masz obecnie, to dostarczysz na proces. Chyba trudno wozić ze
    sobą całą makulaturę.

    > g) Podtrzymuję - jak wspomniałem, crack jest odrębnym programem, który
    > posiadam legalnie i mogę go używać zgodnie z jego licencją (choć efekty
    > jego działania mogą powodować złamanie prawa, ale to ja decyduję, czy go
    > uruchomię czy nie) - w archiwum nie dogrzebałem się uzasadnienia, że
    > posiadanie cracka jest przestępstwem / wykroczeniem;

    Już dostałeś odpowiedź z art. 118.1 pkt. 2 PA (Prawa
    Autorskiego). Praktyczna wykładnia tego przepisu w wątku z końca
    stycznia:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/83da4
    396a3424cf0?hl=pl

    > k) Czy mogę zażądać spisania protokołu z treścią przeze mnie podaną
    > opisującą
    > czynności biegłego, którą zarówno biegły jak i policjant muszą podpisać?
    > Podtrzymuję :)

    Nie wiem. Pewnie tak. Chyba każda osoba, opisywana w protokole;-)
    może wnieść uwagi do niego.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!