    From: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Date: Sun, 17 Dec 2006 11:24:04 +0100

    Piotr Kubiak wrote:

    > Nie ma zakazu żądania. Tylko że nie ma też takiej siły, która by z
    > Ciebie te hasła mogła wyciągnąć. No i niestety konsekwencje 'sklerozy'
    > mogą być uciążliwe.

    Zapewne, acz można się chyba skutecznie bronić konstytucyjnym prawem do
    prywatności, prawda?

    > Art. 23. PA.

    Wybacz, proszę, moją ignorancję, ale nie bywam na tej grupie często i nie za
    bardzo orientuję się w menadrach prawa.
    Wszedłem na www.prawo.lex.pl i odszyfrowałem PA jako kodeks postępowania
    administracyjnego, a tam artykuł 23 mówi:

    Art. 23. Do czasu rozstrzygnięcia sporu o właściwość organ administracji
    publicznej, na którego obszarze wynikła sprawa, podejmuje tylko czynności
    nie cierpiące zwłoki ze względu na interes społeczny lub słuszny interes
    obywateli i zawiadamia o tym organ właściwy do rozstrzygnięcia sporu.

    Obawiam się jednak, że niewiele mi to mówi w kontekście *ściągania* i
    *posiadania* mp3, które - jeśli wierzyć kilkunastu postom z różnych dyskusji
    na psp - jest legalne.

    Czy mógłbyś skomentować (wyjaśnić) powyższy przepis w kontekście tej
    dyskusji?

    Jeszcze sprawdzę.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --